Ba čo horšie: zo svojich predplatiteľov (!)… V jednom obchode, kde som vykonával jeden z predvianočných nákupov som vložil do košíka časopis Goldman. Doma listujem a hneď jednej z prvých stránok ma oslovila kampaň, ktorá znie:
.
.
.
Predplatné + darček v hodnote 1.600 Sk / 53,11 €.
Zaujalo ma to. Čítam detailnejšie: stačí si objednať 10 čísel. Premýšľam: časopis stojí 49 Sk, 10 čísel to je 490 Sk, a predplatné ponúkajú za 440 Sk, a k tomu mi dajú darček v hodnote 1600 Sk? Neverím!
Čítam detaily:
+ zdarma 2 darčeky (6 ml flakón pánskej vône HUGO XY + 6ml pero dámskej vône HUGO XX) v hodnote 1.600 Sk / 53,11€.
Dvíham sa zo stoličky….
Pozerám na prvý parfum ktorý som doma našiel. Nieje príliš objemný a jeho obsah je 75ml ! Aha. Hovorím si, ale to je kurva že drahý parfum 2x 6ml za 1600 Sk…
Ideme Googliť:
Ako sami vidíte: 60ml = 1520,- Sk. Takže:
A) podfuk
B) škriatok. tlačový, chybička, stáva sa… Ale čudné aj tak…
Píšem e-mail na oddelenie predplatného časopisu:
v casopise som sa docital, ze k predplatnemu dostanem 6ml parfem Hugo
Boss pre muza a 6ml parfem Hugo Boss pre zeny, v hodnote 1600 Sk, je
to naozaj tak?
Odpoveď:
áno, darček v podobe 2 vôní sú 6 ml flakóny v hodnote
1.600,- Sk / 53,11 EUR.
Takže asi tak. Resumé je jasné: čitatelia sú idioti. Gratulujem(e) (si)…
tak ti treba :P :P :P ked citas take blbosti
ehm, prosim?