A Vy si myslíte že to niečo mení na veci? Aneb pán Macko a pán Drobný, hanba!

1
245

Tak by som sa s Vami rád podelil o pár skúseností z poslednej doby, ako sa narába so zákazníkom. Mám dve také pekné :)

Prvá: potreboval som objednať určitý obalový materiál, myslím že toho ani nebolo málo, objednávka za zhruba 1000 Eur. Našiel som doporučenú firmu na internete, dokonca sídli v tom istom meste ako som ja, mali aj e-shop, wau, hovorím si, tak som sa zaregistroval, pozerám doručenú poštu nič. Nemám heslo :(. Volám do danej firmy, zvihla nejaká mladá slečna:

Ja: Dobrý deň, rád by som si u Vás objednal určitý tovar, aj som sa zaregistroval cez e-shop ale neprišli mi prihlasovacie údaje

Ona: Tie Vám prídu do 24 hodín

Ja: Aha, no to je problém, ja by som totiž do 24 hodín už potreboval mať tovar u seba

Ona: Tak to nepôjde, lebo mi to aj tak expedujeme do 48 hodín od objednania

Ja: Ale ja som vo Vašom meste, tak …..

Ona: (skočila mi do reči) A vy si myslíte, že to niečo mení na veci?

Ja: Aha, Vy máte ale prístup, ďakujem obrátim sa na iného dodávateľa.

Druhý prípad je z predplatného jedného “nemenovaného” časopisu o počítačoch, najpredávanejšieho slovenského mesačníka v obore: objednávam predplatné, všetko ok, ale zaplatiť mi prišla akási iná čiastka ako mali uvedené na webe (celkom náhodou trošku vyššia), píšem teda dotyčnej pani ktorá mi odpísala na moju registráciu a potvrdzovala ju, že či nejde o omyl.

Prišla mi odpoveď, že oni už menili ceny na rok 2012 ktoré sú platné od novembra ale že to ešte nemajú na webe.

Tak chápete toto? Mám ja šťastie, 8.11.2011 si objednám predplatné za cenu ktorá už 8 dní neplatí ale oni to nemajú uvedené. Ale mňa nezaujíma, že oni zvyšovali ceny, ja som si niečo objednal za nejakú dohodnutú cenu, ktorá bola pri produkte uvedená a ja nechcem platiť viac. Ak by som to trošičku (viac) nadniesol, tak ja by som ich mohol zažalovať za podvod.

Chcel som od dotyčnej okrem toho že mi predplatné samozrejme predajú za pôvodnú cenu (resp. takú akú si “vypýtali” pri mojej objednávke na ich webe) aj ospravedlnenie, ale nedočkal som sa ho.

Pochopím, ak má niekto e-shop, kde má 30.000 produktov a ja si urobím objednávku, on mi vzápätí zavolá a povie, že ho to mrzí a že sa veľmi ospravedlňuje, ale nastala nejaká chybička v replikácii databázy, a že som si objednal niečo čo nemajú alebo niečo za úplne inú cenu ako je reálna a ponúkne riešenie tak aby sme obaja boli spokojní….

Ale toto, objednávkový  formulár so 4 položkami, a oni ho nestihli za 8 dní aktualizovať, napriek tomu pošlú šek na zaplatenie vo vyššej sume bez vysvetlenia, ….. pán Macko, pán Drobný, hanbite sa.

1 komentár

  1. PC Revue prišlo za cenu aká bola pôvodne, na www stránke majú už cenu opravenú, dostal som nakoniec aj písomné ospravedlnenie a ako bonus zrejme(?) aj DVD (predplatné mám bez neho. Ďakujem!

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here