SHARE

Tento týždeň prenikli informácie, že skrachovanom Hypezlava.sk a v problémoch tápajúce ShopCity.sk má problémy ďalší zľavový portál.

Podľa správ portálu HnOnline.sk má problém aj ďaľší portál SkvelaZlava.sk. Pri výbere stránky, z ktorej chcete niečo nakúpiť a nechcete sa nechať „dobehnúť“, ponúkam nasledovných pár bodov, podľa ktorých sa riadiť:

Vzhľad. Dajte na prvý dojem.

Či už ide o zľavový portál alebo nie, všetky inštitúcie, cez ktoré komunikujem cez web – hodnotím najskôr podľa ich vzhľadu, tak ako aj u človeka, hodnotíte prvý dojem podľa toho, ako vyzerá a ako sa správa.

Ja mám síce výhodu, že som bývalý „tvorič“ webových stránok a viem na prvý pohľad povedať, ktorá webová stránka bola vytvorená narýchlo a čo je dlhodobý projekt, ktorý stál veľa peňazí, nepodceňujte ale ani sami seba. Pekná webová stránka:

  • vyzerá moderne (ako moderný lifestyleový časopis)
  • farebne je zladená (žiaden mix vzájomne nehodiacich sa farieb)
  • písmo je moderné, ladí s ostatným typom písma použitých aj na iných miestach stránky

 

Zaujímavosťou je, chcel som tu uviesť nejaký príklad veľmi známej stránky s pekným designom, ale nič som poriadne nenašiel. Asi možno to je ten problém, prečo majú ľudia tendenciu dôverovať aj stránke s pochybným designom.

V oblasti nakupovania si ale myslím, že je treba si dať na tento faktor pozor, yložene komerčná stránka by mala mať kvalitný design.

 

Kontakt. Kto je prevádzkovateľ? Je na neho nejaký kontakt?

Ak nájdem e-shop a nie je tam uvedený názov firmy, ktorá ho prevádzkuje v sekcii „kontakt“, neverím jej. Úplný extrém je, že nie je uvedený ani len kontaktný e-mail, iba nejaký formulár. Kvalitný e-shop / komerčná stránka má uvedené:

  • Prevádzkovateľ (firma, meno, …)
  • Adresu sídla firmy / adresu prevádzky
  • Telefónne číslo (schválne, skúste, či sa dovoláte)
  • E-mail, ideálne e-mail aj na majiteľa, ak by ste sa potrebovali sťažovať (že nie je uvedené tel. číslo na majiteľa je v poriadku, väčšinou sú to veľmi zaneprázdnení ľudia)
  • Podľa zákona by malo byť uvedené, ktorá lokálna pobočka obchodnej inšpekcie má na starosti daný e-shop

 

Do kedy môžem tovar vrátiť a ako?

Je veľmi dôležité, ak má predajca / e-shop / ale aj zľavový portál jasne a presne uvedené akým spôsobom môžete požiadať o vrátenie peňazí a čo všetko pre to musíte urobiť a v akej lehote.

 

Zľavový portál: preskúmajte ponuky

Zdá sa Vám, že na portáli sú „hlúposti“? Že sú tam ponuky, ktoré by si „normálny človek“ nekúpil? Tie najlepšie zľavové portály vyhodnocujú každú jednu ponuku, tajne testujú poskytovateľov zliav, vyhodnocujú predajnosť, kontrolujú vierohodnosť uvedenej ceny (či je zľava reálna, či náhodou nejde o najčastejší typ podfuku: na čas sa na stránke / v cenníku poskytovateľa sa cena umelo navýši.

 

Osobný kontakt

Dá sa prevádzka / predajňa navštíviť osobne? Chodíte okolo? Visí tam nejaký nápis / reklama? Tie najlepšie e-shopy sa dajú navštíviť osobne.

 

Referencie

To najdôležitejšie (skoro) na koniec. Má www stránka napríklad povolené komentáre k produktom / akciám? Keď prídáte komentár, zobrazuje sa? Opýtajte sa na Facebooku, kto pozná daný e-shop. Má e-shop aj Facebookovú stránku, sú tam povolené komentáre? Čo ľudia píšu. Googlite. Google si „pamätá“, aj zmazané stránky / komentáre, … Ak sú ľudia nespokojní, sťažujú sa, píšu o tom blogy, články / posty na Facebook / Twitter. Využite modernej internetovej doby, hľadajte.

 

Zázemie

Pôsobí spoločnosť medzinárodne? Píšu niekde o nej? Viete o ich hospodárskych výsledkoch?

 

V skratke niečo málo o Zľavomate, v ktorom pracujem:

1. Na Zľavomate sa nakupuje bez rizika vďaka garancii spokojnosti. V prípade akéhokoľvek problému zákazníkom jednoducho vrátime peniaze. V prípade nespokojnosti so zakúpenou ponukou jednoducho vrátime zaplatenú sumu v kreditoch späť na účet. Stačí napísať na zlavy@zlavomat.sk alebo zavolať na našu zákaznícku linku +421 232 117 321 a my ochotne pomôžeme s riešením akejkoľvek situácie.

 

2. Máme prísne podmienky pre schválenie všetkých ponúk, ktoré vždy testujeme a kontrolujeme. Zaujíma nás hodnotenie zákazníkov. Premýšľame aj nad tým, čo sa stane po predaji. Máme niekoľkokrokový schvaľovací proces, kde zvažujeme, či danú ponuku zákazníkom prezentovať alebo nie. Zisťujeme, či daný podnik nemá negatívne referencie alebo či tesne pred akciou nezmenil ceny. Drvivú väčšinu podnikov navštívime osobne.

Testovačka zliav Zuzka

Víťazka „Zamestnania snov“ má svoj blog pracasnov.blogspot.sk

 

3. Zákaznícka podpora. Keď sú naši zákazníci spokojní, tešíme sa. Keď ich naštveme, mrzí nás to a zo všetkých síl sa snažíme situáciu riešiť. Náš tím pomôže viac ako 200 zákazníkom denne – mnohí z nich robia svoj úplne prvý nákup na internete. Na e-maily odpovedáme do 24 hodín, no rozhodne sa neskrývame iba za e-mail – v prípade potreby sa nám vždy dovoláte (Po–Pi 10:00–15:00).

4. Osobný prístup Sídlime blízko centra Bratislavy a naše dvere sú vždy otvorené. Na facebookovej stránke Zľavomatu komunikuje aj náš riaditeľ Tomáš Sroka. Ak sa vám niečo nepáči alebo chcete naopak niečo pochváliť, môžete mu napísať aj e-mail na tomas.sroka@zlavomat.sk.

Tomáš Sroka, riaditeľ Zľavomatu tomas.sroka@zlavomat.sk

 

5. Silné zázemie

 

Zľavomat je súčasťou Slevomat Group, ktorý je jednotkou hromadného nakupovania v strednej a východnej Európe. Okrem Slovenska pôsobí aj v Česku, Maďarsku, Estónsku, Lotyšsku, Litve a Bulharsku. V roku 2012 dosiahla skupina obrat presahujúci 100 miliónov €, počet registrovaných záujemcov o denné ponuky presahuje 2 milióny. Svoje obchodné pobočky máme v 39 európskych mestách.

Sídlime na ul. Mlynské Nivy 73 v Bratislave a od roku 2013 sme sa rozrástli na 60 ľudí.

 

 

7 COMMENTS

  1. podla mna nie je celkom korektne pisat o druhych portaloch negativne informacie. Moze byt za tym snaha potopit ich ako konkurenciu a teda neferove konanie. Myslim si ze Tvoju informaciu o shopcity.sk by si mal nejako seriozne dolozit a nie len cez JPPP.

  2. Krásny PR článok a prihrievanie si vlastnej polievočky :)
    Ale presne ako už hore ktosi napísal – nikde nie je žiadna záruka, že napr. práve zľavomat neskrachuje.
    A garancia vrátenia peňazí? Prečitajte si naozaj pozorne obchodné podmienky „geniálneho“ zľavomatu a prídete na to (alebo skôr neprídete), čo presne znamená „garancia“
    Nehovoriac o tom, že zľavomat už dva roky všade klame, že je jednotkou na trhu… :)

LEAVE A REPLY