SHARE

Plačem vždy v mene spoločnosti, ktorá, keď vidím aké peniaze zaplatila za billboard, print reklamu, TV spot, či hociaký iný kanál a produkt nie je úplne dotiahnutý, … uff.

Dnes je ešte len 11 hodín a už som natrafil úplnou náhodou a necielene na 2 takéto projekty. Prvá bola reklama na FB, kde som sa dostal na stránku, kde e-shop nezobrazoval ceny, resp. v detaile boli nulové. Fakt vyhodené peniaze.

rekalama1

Druhá príhoda je viac komickejšio-tragická, v časopise som našiel reklamu, kde bol QR kod, naskenujem a dostanem sa na web stranku ktora nie je optimalizovana na iPhone, resp. podľa mňa vôbec nemá responzívny dizajn, to naozaj v dnešnej dobe…?
2013-05-20 11.09.58

 

2013-05-20 11.09.40

 

 

LEAVE A REPLY